© Ashley Fiolek | 22/10/2018 | Ashley Fiolek

Asley Fiolek, un exemplo de superación sobre rodas

22 de octubre de 1990, Michigan, USA

22/10/2018 | 22 de octubre, USA

Fiolek Naceu en  Dearborn,  Míchigan, e foi xorda desde o seu nacemento. Cando tiña 3 anos, os pais de  Fiolek déronlle unha  Yamaha  PW50, unha moto para  motociclistas moi novas. Manexou este vehículo durante varios anos, con rodas de adestramento, acompañada polos seus pais.

Poida que ser  xorda non mingüe as súas aptitudes para facer #motocrós en circuíto pechado, pero hai que recoñecer que saber cando tes que cambiar de marcha nunha moto de cros que non leva instrumentación non debe ser fácil de aprender, ou non escoitar ao resto de pilotos cando che van a adiantar, pero o máis importante é o esforzo que tivo que facer para chegar a ser gañadora do Campionato Feminino de #Motocrós de Estados Unidos é que tras cruzar a meta na última volta de todas e cada unha das súas vitorias e  podiums, non puido escoitar os aplausos da xente que se rendeu ante a súa vehemencia, nin tampouco a voz de Jessica  Patterson, cinco veces gañadora do mesmo campionato, ao ser destronada en 2008.

Ademais disto, foi a primeira muller en formar parte dunha  estuctura oficial, o que é todo un fito, abrigo se é ao amparo de Fonda Red Bull, un dos equipos de referencia. Foi Campioa do  WMX en 2008, 2009, 2010 e 2011 e medalla de ouro no  Woman X- Games de 2009.

Retirouse da competición profesional de #motocrós en 2013, pero continúa moi activa, participando en series de televisión, concedendo entrevistas e conferencias, dobrando escenas perigosas en películas, impartindo clases na Ashley  Fiolek  MX  Schools ou mesmo creando a súa propia fundación para axudar a outras persoas para conseguir os seus soños, a Ashley  Fiolek  Foundation ( AFF).

Arquivada en:
Que facemos > Programas | Proxectos | Servizos Actuais > IGUALDADE > Mulleres con historia